Κυριακή 17 Ιουνίου 2012

Προκόπης Παυλόπουλος & ο Εκλογικός του νόμος

Επειδή οφείλουν άπαντες οι Έλληνες (κυρίως οι πολιτικοί) ένα τίτλο τιμής στον Προκόπη Παυλόπουλο, για τον εξαιρετικό εκλογικό νόμο που έφερε στην Βουλή & ισχύει, σύμφωνα με τον οποίο το πρώτο κόμμα παίρνει 50 έδρες!!!! (μπερκέτης ο Πάκης.... όχι όμως & ως
καθηγητής προς τους φοιτητές του), αφιερώνουμε τις αποψινές αναφορές μας σε εκείνον, δημοσιεύοντας όλες τις ατάκες που γράφτηκαν μετά την "συνεύρεση" Κασιδιάρη, Κανέλλης Δούρου & Παυλόπουλου.......

Ο Προκόπης θα είναι ο πρώτος άνθρωπος που θα μπει αυτοπροσώπως στο Μαντάμ Τισό...

Αυτή τη στιγμή τσακώνονται μπροστά μου δυο γειτόνισσες . Έχω μείνει Προκόπης

 δήλωση Παυλόπουλου: "Δεν ξέρω τίποτα για το ξύλο!! Εγώ κοιτούσα τη Γιαδικιάρογλου που κοιτούσε την Πετροπούλου.. που κοιτούσε την Πετροβασίλη!!
 
 Δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβάμαι τίποτα, δεν κουνιέμαι με τίποτα. Είμαι ο Προκόπης Παυλόπουλος.

 Μετά το ''πετάει ο γάιδαρος, πετάει'' τώρα θα έχουμε και το ''κινείται ο Προκόπης, κινείται''


Πότε ήταν η πρώτη φορά που χέστηκε πάνω του ο Τσακ Νόρις? Όταν σηκώθηκε όρθιος ο Προκόπης Παυλόπουλος!!!!

Ρε 'σείς έχω "φάει" σκάλωμα..
Τα μαλλιά του Παυλόπουλου ήταν πάντα άσπρα
ή άσπρισαν σήμερα μόλις σηκώθηκε ο Κασιδιάρης...?

 Στο Θιβέτ αύριο ο Προκόπης Παυλόπουλος. Του ζήτησε συμβουλές ηρεμίας ο Δαλάι Λάμα.


Άντε & καλά (????) αποτελέσματα.... (υποκειμενική έννοια το καλό & το κακό)

Με θαλασσινούς χαιρετισμούς,
Exantas

1 σχόλιο:

Exantas είπε...

Πενήντα έδρες ρε Προκόπη bonus? Άντε μειώστε τους κοπρίτες της βουλής σε 200 να καταλάβει το πόπολο ότι πράγματι χρειάζονται περικοπές & αφήστε τις παπαρολογίες.

ΜΘΧ