Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άνεργοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άνεργοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Σας τα λέγαμε, Πόπη, και δεν ακούγατε, δεν ίδρωνε το αυτάκι σας...

Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ


Είμαι αραχτή στην τηλεόραση και "γιορτάζω" Πρωτοχρονιά. Κάτι χρονάκια πριν τέτοια ώρα θα έβαζα κρέμες και πούδρες και την καλή τη γόβα για θεατράκι, για λυρική και όλα τα άλλα που τώρα καταντήσανε περασμένα μεγαλεία.