Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο ΚΑΠΕΤΑΝΙΣΣΕΣ
Είμαι αραχτή στην τηλεόραση και "γιορτάζω"
Πρωτοχρονιά. Κάτι χρονάκια πριν τέτοια ώρα θα έβαζα κρέμες και πούδρες και την
καλή τη γόβα για θεατράκι, για λυρική και όλα τα άλλα που τώρα καταντήσανε
περασμένα μεγαλεία.
