Ότι θα φτάναμε στο σημείο εκείνο κατά το οποίο η ηγεσία του Λιμενικού Σώματος και οι πολιτικοί της προϊστάμενοι θα έπαιζαν με τον κοινό νου ήταν κάτι που δεν το είχαμε φανταστεί.
Διαβάζοντας την ανακοίνωση που έσπευσε να εκδώσει η «αρμόδια υπηρεσία του Αρχηγείου Λ.Σ. ύστερα από το θόρυβο που δημιουργήθηκε σχετικά με τη χρήση του κτιρίου, αλλά και την ανάρτηση της προμετωπίδας με το λογότυπο του Λ.Σ.», καταλαβαίνουμε ότι μας λένε τη μισή αλήθεια.
Μισή αλήθεια διότι όλα αυτά τα οποία αναφέρονται στην ανακοίνωση είναι μεν ορθά, πλην όμως ισχύουν από την εποχή κατά την οποία υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Λιμενικό Σώμα ήταν ένα.
Σήμερα δεν είναι ένα και έτσι ο κοινός νους λέει πως όσο έχει δικαίωμα στις κτιριακές εγκαταστάσεις της Δραπετσώνας το Λιμενικό Σώμα, άλλες τόσες έχει και το κομμάτι του διοικητικού φορέα που εξυπηρετεί την Ελληνική εμπορική ναυτιλία.
Για έναν λόγο παραπάνω, διότι δεν είναι δυνατόν να μείνει εκτός Πειραιά η διοίκηση της Ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας όταν η Ελληνική εμπορική ναυτιλία είναι στον Πειραιά.
Για όσους δε το γνωρίζουν ο Πειραιάς είναι ένα από τα μεγαλύτερα εφοπλιστικά κέντρα στο κόσμο, για να μη πούμε το μεγαλύτερο.
Επίσης η κυβέρνηση δια του Πρωθυπουργού έχει δηλώσει ότι στόχος της είναι να αναδειχθεί ο Πειραιάς σε ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα και δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα τέτοιο κέντρο χωρίς διοικητικό φορέα.
Μετά την εκ νέου κατάργηση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας μια τέτοια εξέλιξη, να πεταχτεί δηλαδή ο διοικητικός φορέας της ναυτιλίας των Ελλήνων στο δρόμο, είναι όχι μόνο αρνητική, αλλά και προσβλητική.
Επειδή το θέμα αυτό δεν θα μείνει έτσι, αλλά θα υπάρξει και συνέχεια, καλό θα ήταν να σπεύσουν οι εμπνευστές αυτής της αθλιότητας να αποκαταστήσουν τώρα την διασάλευση της τάξης των μεγεθών πριν τους υποχρεωθούν να το κάνουν.
gskordilis@theseanation.com
Διαβάζοντας την ανακοίνωση που έσπευσε να εκδώσει η «αρμόδια υπηρεσία του Αρχηγείου Λ.Σ. ύστερα από το θόρυβο που δημιουργήθηκε σχετικά με τη χρήση του κτιρίου, αλλά και την ανάρτηση της προμετωπίδας με το λογότυπο του Λ.Σ.», καταλαβαίνουμε ότι μας λένε τη μισή αλήθεια.
Μισή αλήθεια διότι όλα αυτά τα οποία αναφέρονται στην ανακοίνωση είναι μεν ορθά, πλην όμως ισχύουν από την εποχή κατά την οποία υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και Λιμενικό Σώμα ήταν ένα.
Σήμερα δεν είναι ένα και έτσι ο κοινός νους λέει πως όσο έχει δικαίωμα στις κτιριακές εγκαταστάσεις της Δραπετσώνας το Λιμενικό Σώμα, άλλες τόσες έχει και το κομμάτι του διοικητικού φορέα που εξυπηρετεί την Ελληνική εμπορική ναυτιλία.
Για έναν λόγο παραπάνω, διότι δεν είναι δυνατόν να μείνει εκτός Πειραιά η διοίκηση της Ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας όταν η Ελληνική εμπορική ναυτιλία είναι στον Πειραιά.
Για όσους δε το γνωρίζουν ο Πειραιάς είναι ένα από τα μεγαλύτερα εφοπλιστικά κέντρα στο κόσμο, για να μη πούμε το μεγαλύτερο.
Επίσης η κυβέρνηση δια του Πρωθυπουργού έχει δηλώσει ότι στόχος της είναι να αναδειχθεί ο Πειραιάς σε ένα από τα μεγαλύτερα διεθνή ναυτιλιακά κέντρα και δεν μπορούμε να φανταστούμε ένα τέτοιο κέντρο χωρίς διοικητικό φορέα.
Μετά την εκ νέου κατάργηση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας μια τέτοια εξέλιξη, να πεταχτεί δηλαδή ο διοικητικός φορέας της ναυτιλίας των Ελλήνων στο δρόμο, είναι όχι μόνο αρνητική, αλλά και προσβλητική.
Επειδή το θέμα αυτό δεν θα μείνει έτσι, αλλά θα υπάρξει και συνέχεια, καλό θα ήταν να σπεύσουν οι εμπνευστές αυτής της αθλιότητας να αποκαταστήσουν τώρα την διασάλευση της τάξης των μεγεθών πριν τους υποχρεωθούν να το κάνουν.
gskordilis@theseanation.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου