Δυσαρέσκεια επικρατεί στην ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία μετά την κατάργηση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων το οποίο απορροφήθηκε ως Ναυτιλίας στο "Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας" υπό τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη.
Επανήλθε δηλαδή στην κατάσταση που ήταν πριν τον προηγούμενο ανασχηματισμό. Έντονες είναι οι αντιδράσεις του ναυτιλιακού κόσμου που βλέπει ότι ένας από τους δύο σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας μένει "ακέφαλο."
“Σε αυτήν την χώρα που λέγεται Ελλάδα συμβαίνουν όλα τα παράξενα και αναπάντεχα γεγονότα.
Αγωνιστήκαμε τα προγούμενα χρόνια για να επανέλθει το ΥΕΝ στην παλιά του μορφή και το μόνο που καταφέραμε ήταν η επανασύσταση ενός νέου Υπουργείου στον προηγούμενο ανασχηματισμό με παρόμοιες αρμοδιότητες με αυτές του ΥΕΝ αλλά με την οριστική απομάκρυνση του Λιμενικού Σώματος.
Ευτυχήσαμε διότι ο κύριος Πρωθυπουργός επέλεξε για την θέση του νέου Υπουργείου έναν καταξιωμένο Πειραιώτη βουλευτή, τον κ. Ιωάννη Διαμαντίδη. Όλος ο ναυτιλιακός κόσμος αγκάλιασε τον κ. Διαμαντίδη, τον στήριξε και ο ίδιος απέδειξε στην οκτάμηνη θητεία του ότι αφουγκράστηκε τον εφοπλιστικό αλλά και τον ναυτεργατικό κόσμο του Πειραιά και ασχολήθηκε άμεσα με την ουσιαστική επίλυση των τεράστιων προβλημάτων που είχαν συσσωρευτεί.» επισημαίνει στο protothema.gr o Μιχάλης Λάμπρος
Γενικός Διευθυντής της MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES:
«Όλοι μας παραδεχόμαστε με τον πιο κρυστάλλινο τρόπο ότι κατά την οκτάμηνη παρουσία του στο τιμόνι του ΥΘΥΝΑΛ έκανε πραγματικότητα και επέλυσε τόσα πολλά χρονίζοντα προβλήματα σε όλους τους τομείς της ναυτιλίας και σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων από όσα συσσωρευτικά πέτυχαν όλοι οι προκάτοχοί του στο Υπουργείο.
Αυτό που τουλάχιστον όλοι μας περιμέναμε ήταν ο κ. Πρωθυπουργός αναγνωρίζοντας την προσφορά του κ. Διαμαντίδη να τον διατηρούσε στην θέση του μια και δεν προχώρησε όπως είδαμε σε ριζικό ανασχηματισμό των μελών της Κυβέρνησης αλλά απλώς ξανανακάτεψε την ίδια τράπουλα.
Δεν φτάνει όμως ότι δεν διατηρήθηκε στην θέση του ο κ. Διαμαντίδης αλλά ξαναγίναμε μάρτυρες του ίδιου έργου, δηλαδή της ξαφνικής κατάργησης του ΥΘΥΝΑΛ χωρίς καμία απολύτως συνεννόηση με τον εφοπλισμό και τους άλλους φορείς και την επαναφορά της δοκιμασμένης και αποτυχημένης συνταγής της πρώτης Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ» και καταλήγει:
«Όλο αυτό το χρονικό διάστημα ο εφοπλισμός και οι υπόλοιποι ναυτιλιακοί φορείς έκαναν υπομονή με την κρυφή ελπίδα ότι αργά ή γρήγορα το πρώην ΥΕΝ θα ξαναλειτουργούσε με την παλιά του μορφή μαζί με το ένδοξο Λιμενικό Σώμα.
Δυστυχώς όλες μας οι ελπίδες μετά τον σημερινό ανασχηματισμό εξανεμίστηκαν.
Απορούμε για πόσο ακόμη χρονικό διάστημα οι ναυτιλιακοί φορείς θα κάνουν υπομονή και πόσο θα αντέξουν. Η υπομονή έχει κάποτε και τα όριά της».
Για το ίδιο θέμα ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Συνεχίζεται η διάλυση των δύο εθνικών πρωταθλητών της Οικονομίας μας, του Τουρισμού και της Ναυτιλίας. Ειδικά της Ναυτιλίας, που εξακολουθεί να πηγαινοέρχεται από Υπουργείο σε Υπουργείο.
Ο κ. Παπανδρέου, κάνοντας ανακύκλωση των ίδιων προσώπων, αντί για κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, έφτιαξε μία κυβέρνηση υπό προθεσμία για να εφαρμόσει την ίδια λαθεμένη πολιτική».
“Η εμπορική μας ναυτιλία δέχεται αλλεπάλληλα χτυπήματα”
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου, Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση:
«Για μια ακόμη φορά βρισκόμαστε “στο ίδιο έργο θεατές”. Μετά από είκοσι (20) ολόκληρους μήνες παλινωδιών, η Κυβέρνηση εξακολουθεί να μη μαθαίνει από τα λάθη της.
Η εμπορική μας Ναυτιλία δέχεται αλλεπάλληλα χτυπήματα, μετά και την υπαγωγή της στο νεοσύστατο Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Ο Πρωθυπουργός αδυνατεί να κατανοήσει τη σημασία αυτού του νευραλγικού τομέα, ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης.
Η Νέα Δημοκρατία, από την πλευρά της, δεσμεύεται να φέρει την Εμπορική Ναυτιλία στη θέση που της αρμόζει, δίπλα στον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Γιατί αυτό που μετρά είναι η αποτελεσματικότητα και όχι οι εντυπώσεις».
Πηγή
Επανήλθε δηλαδή στην κατάσταση που ήταν πριν τον προηγούμενο ανασχηματισμό. Έντονες είναι οι αντιδράσεις του ναυτιλιακού κόσμου που βλέπει ότι ένας από τους δύο σημαντικότερους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας μένει "ακέφαλο."
“Σε αυτήν την χώρα που λέγεται Ελλάδα συμβαίνουν όλα τα παράξενα και αναπάντεχα γεγονότα.
Αγωνιστήκαμε τα προγούμενα χρόνια για να επανέλθει το ΥΕΝ στην παλιά του μορφή και το μόνο που καταφέραμε ήταν η επανασύσταση ενός νέου Υπουργείου στον προηγούμενο ανασχηματισμό με παρόμοιες αρμοδιότητες με αυτές του ΥΕΝ αλλά με την οριστική απομάκρυνση του Λιμενικού Σώματος.
Ευτυχήσαμε διότι ο κύριος Πρωθυπουργός επέλεξε για την θέση του νέου Υπουργείου έναν καταξιωμένο Πειραιώτη βουλευτή, τον κ. Ιωάννη Διαμαντίδη. Όλος ο ναυτιλιακός κόσμος αγκάλιασε τον κ. Διαμαντίδη, τον στήριξε και ο ίδιος απέδειξε στην οκτάμηνη θητεία του ότι αφουγκράστηκε τον εφοπλιστικό αλλά και τον ναυτεργατικό κόσμο του Πειραιά και ασχολήθηκε άμεσα με την ουσιαστική επίλυση των τεράστιων προβλημάτων που είχαν συσσωρευτεί.» επισημαίνει στο protothema.gr o Μιχάλης Λάμπρος
Γενικός Διευθυντής της MAJESTIC INTERNATIONAL CRUISES:
«Όλοι μας παραδεχόμαστε με τον πιο κρυστάλλινο τρόπο ότι κατά την οκτάμηνη παρουσία του στο τιμόνι του ΥΘΥΝΑΛ έκανε πραγματικότητα και επέλυσε τόσα πολλά χρονίζοντα προβλήματα σε όλους τους τομείς της ναυτιλίας και σε όλες τις κατηγορίες των πλοίων από όσα συσσωρευτικά πέτυχαν όλοι οι προκάτοχοί του στο Υπουργείο.
Αυτό που τουλάχιστον όλοι μας περιμέναμε ήταν ο κ. Πρωθυπουργός αναγνωρίζοντας την προσφορά του κ. Διαμαντίδη να τον διατηρούσε στην θέση του μια και δεν προχώρησε όπως είδαμε σε ριζικό ανασχηματισμό των μελών της Κυβέρνησης αλλά απλώς ξανανακάτεψε την ίδια τράπουλα.
Δεν φτάνει όμως ότι δεν διατηρήθηκε στην θέση του ο κ. Διαμαντίδης αλλά ξαναγίναμε μάρτυρες του ίδιου έργου, δηλαδή της ξαφνικής κατάργησης του ΥΘΥΝΑΛ χωρίς καμία απολύτως συνεννόηση με τον εφοπλισμό και τους άλλους φορείς και την επαναφορά της δοκιμασμένης και αποτυχημένης συνταγής της πρώτης Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ» και καταλήγει:
«Όλο αυτό το χρονικό διάστημα ο εφοπλισμός και οι υπόλοιποι ναυτιλιακοί φορείς έκαναν υπομονή με την κρυφή ελπίδα ότι αργά ή γρήγορα το πρώην ΥΕΝ θα ξαναλειτουργούσε με την παλιά του μορφή μαζί με το ένδοξο Λιμενικό Σώμα.
Δυστυχώς όλες μας οι ελπίδες μετά τον σημερινό ανασχηματισμό εξανεμίστηκαν.
Απορούμε για πόσο ακόμη χρονικό διάστημα οι ναυτιλιακοί φορείς θα κάνουν υπομονή και πόσο θα αντέξουν. Η υπομονή έχει κάποτε και τα όριά της».
Για το ίδιο θέμα ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Συνεχίζεται η διάλυση των δύο εθνικών πρωταθλητών της Οικονομίας μας, του Τουρισμού και της Ναυτιλίας. Ειδικά της Ναυτιλίας, που εξακολουθεί να πηγαινοέρχεται από Υπουργείο σε Υπουργείο.
Ο κ. Παπανδρέου, κάνοντας ανακύκλωση των ίδιων προσώπων, αντί για κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, έφτιαξε μία κυβέρνηση υπό προθεσμία για να εφαρμόσει την ίδια λαθεμένη πολιτική».
“Η εμπορική μας ναυτιλία δέχεται αλλεπάλληλα χτυπήματα”
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λασιθίου, Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση:
«Για μια ακόμη φορά βρισκόμαστε “στο ίδιο έργο θεατές”. Μετά από είκοσι (20) ολόκληρους μήνες παλινωδιών, η Κυβέρνηση εξακολουθεί να μη μαθαίνει από τα λάθη της.
Η εμπορική μας Ναυτιλία δέχεται αλλεπάλληλα χτυπήματα, μετά και την υπαγωγή της στο νεοσύστατο Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας. Ο Πρωθυπουργός αδυνατεί να κατανοήσει τη σημασία αυτού του νευραλγικού τομέα, ιδιαίτερα σε περίοδο κρίσης.
Η Νέα Δημοκρατία, από την πλευρά της, δεσμεύεται να φέρει την Εμπορική Ναυτιλία στη θέση που της αρμόζει, δίπλα στον ίδιο τον Πρωθυπουργό. Γιατί αυτό που μετρά είναι η αποτελεσματικότητα και όχι οι εντυπώσεις».
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου