Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ) κρίνοντας, και πολύ σωστά, επικίνδυνη αλλά και ζημιογόνα την παραμονή των επτά εγκαταλειμμένων επιβατηγών οχηματαγωγών της εταιρείας Α.G. Ferries στο λιμάνι του Πειραιά, αποφάσισε τη διενέργεια
διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση και την απομάκρυνσή τους. Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), όμως, διαφωνεί και διαμαρτύρεται, γιατί το αναμενόμενο εκπλειστηρίασμα θα είναι κατά πολύ κατώτερο από τα οφειλόμενα.
Και ερωτάται το ΝΑΤ, ο "ασφαλιστικός" φορέας των απόμαχων και συστηματικά ξεχασμένων ναυτικών μας, γιατί δεν φρόντιζε έγκαιρα και όταν ήταν ακόμη δρομολογημένα τα πλοία να εισπράξει αυτές τις εισφορές, που προέρχονται από τον ιδρώτα των θαλασσινών μας;
Αυτό δεν είναι το θεσμικό αλλά και πρωταρχικό καθήκον των... καρεκλοκένταυρων που το απαρτίζουν; Μ' αυτή την αδιαφορία θα ενεργούσε άραγε ένας ιδιωτικός ασφαλιστικός φορέας; Και μετά απορούμε γιατί δεν πάει το Ταμείο μας καλά και γιατί στρέφουν οι νέοι μας την πλάτη τους στη θάλασσα...».
Φρίξος Δήμου
πλοίαρχος Ε.Ν., Γλυφάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου