Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Ε ναι λοιπόν, φταίω εγώ!!


(Επιστολή ενός εκπαιδευτικού, που αντιπροσωπεύει όλους μας)

Φταίω εγώ που δεν µπορώ να καταλάßω το µεγαλείο της δηµοκρατίας που ζω, η οποία ρίχνει το φταίξιµο σε µένα τον δηµόσιο υπάλληλο και εκπαιδευτικό που µετά από 12 χρόνια παίρνω 1300 ευρώ και πρέπει να πληρώσω εγώ.
Φταίω εγώ που δεν είµαι πατριώτης όπως ο κ. Παπανδρέου και οι υπόλοιποι ßουλευτές που δεν έχουν υπηρετήσει ποτέ οι περισσότεροι στο στρατό αλλά όµως νοιάζονται.

Φταίω εγώ που δεν µπορώ να καταλάßω ότι δηµοκρατία είναι το πολίτευµα όπου ßουλευτές, υπάλληλοι της ßουλής, φοροφυγάδες, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, πρόεδροι ποδοσφαιρικών οµάδων, ιδιοκτήτες εφηµερίδων και τηλεοπτικών µέσων, είναι όλοι πιο ίσοι στα προνόµια από τους υπόλοπους και ίσως και πιο πατριώτες και για αυτό δεν θίγονται από τα µέτρα.
Φταίω εγώ που δεν λέω να κατανοήσω τους εθνικούς λόγους για τους οποίους οι δικηγόροι δεν καταßάλλουν ΦΠΑ, οι γιατροί δεν πληρώνουν φόρους, οι υπάλληλοι της ßουλής παίρνουν 16 µισθούς.
Φταίω εγώ ο δηµόσιος υπάλληλος που εκατοµµύρια ευρώ δίνονται σε θνησιγενείς και µεταθανάτιες εφηµερίδες µέσω κρατικών χρηµάτων και σε ποδοσφαιρικές οµάδες.
Φταίω εγώ ο εκπαιδευτικός γιατί αντί να κάνω ιδιαίτερα και να µην έχω οικονοµικό πρόßληµα περιµένω να µου δώσει µισθό το κράτος.
Φταίω εγώ γιατί δεν µπορώ να αντιληφτώ ότι πρέπει να δώσω ως πατριώτης και το 13 µισθό για να µπορούν οι εργολάßοι να φτιάχνουν δρόµους µε τριπλάσιο κόστος από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη. Για να µπορούν οι ίδιοι εργολάßοι να εισπράττουν υπέρογκα ποσά από τα διόδια και µετά µέσα από τις εφηµερίδες τους και τους σταθµούς τους να στοχοποιούν τους δηµόσιους υπαλλήλους για το χάλι της οικονοµίας. Για να µπορούν να προßάλλουν και να προωθούν τους πολιτικούς της αρεσκείας τους. Αλήθεια πόσοι Έλληνες εργάστηκαν στα µεγάλα έργα;
Φταίω εγώ που δεν νοιώθω πατριώτης για να δώσω και το 12ο µισθό στο κράτος για να µην αποδίδει κανένας καναλάρχης ασφαλιστικές εισφορές αγγελιόσηµα και κάθε ιδιοκτήτης εφηµερίδας να µπορεί να έχει αφορολόγητο ποσό από τον τζίρο του και να µπορούν συγκεκριµένοι δηµοσιογράφοι να είναι στη µισθοδοσία υπουργείων.
Φταίω εγώ που δεν έχω Πόρσε καγιεν και offshore εταιρεία όπως όλοι οι καλοί πατριώτες και που πιστεύω ότι νόµιµο είναι µόνο ότι είναι και ηθικο.
Φταίω εγώ ο προδότης της πατρίδας που δεν δίνω και τον 11ο µισθό µου για να µπορούν οι τράπεζες να δηλώνουν πριν λίγα χρόνια αστρονοµικά κέρδη τετραπλάσια σε σχέση µε τις ευρωπαικές και µόλις τα στελέχη τους έπεσαν έξω να τους δίνει το κράτος 22 δις . Βλέπετε για να πλουτίσουν λίγοι πατριώτες τραπεζίτες πρέπει όλοι εµείς για 2 δις  να φάµε παντεσπάνι.
Φταίω εγώ ο τεµπέλης δηµόσιος υπάλληλος που το κράτος χαρίζει δις σε φαρµακευτικές εταιρείες για εθνικούς λόγους και δεν συλλαµßάνει λαθρέµπορους καυσίµων όταν είναι πρόεδροι ΠΑΕ.
Φταίω εγώ που δεν είµαι τόσο πατριώτης για να ßοηθήσω µε το µισθό µου τους εργατικούς επιχειρηµατίες του ιδιωτικού τοµέα που έχουν τη χαµηλότερη φορολογία στην Ευρωζώνη και δεν φορολογούνται τα µερίσµατά τους.
Φταίω εγώ λοιπόν που λόγω έλλειψης πατριωτισµού δεν µπορώ να αντέξω το γεγονός ότι για το κράτος εγώ ο εκπαιδευτικός των 1400 ευρώ θεωρούµαι δαπάνη περικοπτέα και ίσως και σπατάλη.
Για όλους αυτούς τους λόγους προχωρώ κι εγώ στα δικά µου επώδυνα πλην όµως αναγκαία µέτρα για την ανόρθωση της οικονοµίας µας και παροτρύνω και όλους όσους νοιώθουν το ίδιο να τα ακολουθήσουν για το δύσκολο χρονικό διάστηµα που έρχεται. Προτείνω λοιπόν σε όλους τους δηµόσιους υπαλλήλους µέχρι να µας δώσουν πίσω τα χρήµατα που µας παίρνουν τώρα ή µέχρι να φυλακιστούν κάποιοι πολιτικοί ή να δηµευτούν περιουσίες φοροφυγάδων να θυµούνται τα εξής.

1. Δεν αγοράζω τίποτα πέρα από τα πολύτως αναγκαία. Για τα υπόλοιπα εάν δεν µου κάνουν επί τόπου έκπτωση 20% όσο και η απώλεια του εισοδήµατός µου δεν τα αγοράζω.
2. Δεν ßγαίνω έξω για καφέ εάν δεν µειώσουν κατά 20% την τιµή του. Το ίδιο και για το σινεµά θέατρο και λοιπά.
3. Δεν αγοράζω εφηµερίδα για λόγους τάξης καθώς όλες µας θεωρούν την αιτία του κακού αλλά και γιατί επιδοτούνται από το κράτος.
4. Δεν επιßραßεύω µε τηλεθέαση δηµοσιογράφους που επιχαίρουν ως είναι φυσικό σε µίσθαρνα γλοιώδη υποκείµενα οικονοµικών συµφερόντων.
5. Δεν πιστεύω κανένα δηµοσιογράφο αν δεν αποκαλύψουν ποιοι και πώς καταχράστηκαν δις € την περίοδο των Ολυµπιακών αγώνων; Αν δεν μας πούν πόσοι Έλληνες εργάτες επωφελήθηκαν των µεγάλων έργων και εάν καταßλήθηκαν οι εργατικές εισφορές; Εάν δεν µας πουν πόσα διόδια έπρεπε να πληρώνουµε και τι είδους κοµπίνα γίνεται µε τους εργολάßους που παίρνουν διόδια πριν κατασκευάσουν τους δρόµους. Εάν δεν µας αποκαλύψουν ποιοι δηµοσιογράφοι πληρώνονται από υπουργεία.

Παρόλο δε που δεν είµαι και τόσο πατριώτης προτείνω στην κυßέρνηση που σίγουρα όλοι είναι πατριώτες τα εξής µέτρα περιµένοντας να µας πει και κάποιος πόσα δις  θα απέφεραν
1. Φορολόγηση 1% των χρηµατιστηριακών συναλλαγών.
2. Φορολόγηση 40 % των επιχειρήσεων.
3. Φυλάκιση για όσους δεν αποδίδουν ΦΠΑ
4. Φόρος 5% επί των στρατιωτικών δαπανών.
5. Παύση χρηµατοδότησης ΠΑΕ και ΚΑΕ.
6. Παύση χρηµατοδότησης ιδρυµάτων πρωθυπουργών.
7. Παύση χρηµατοδότης εφηµερίδων και ιδιωτικών καναλιών µε κρατική διαφήµιση
8. Οι πλούσιοι που φυλάσσονται από αστυνοµικούς να καλύπτουν και τη µισθοδοσία τους
9. Οι επιχειρηµατίες να συµßάλλουν και αυτοί επώνυµα αν όχι µε 20% τουλάχιστον µε 10% έκτακτη εισφορά ως καλοί πατριώτες που δεν είµαστε εµείς οι δηµόσιοι υπάλληλοι.
10. Φόρος 10% στα έσοδα από τα διόδια χωρίς να αυξηθεί η τιµή γιατί οι εργολάßοι είναι και οι περισσότερο πατριώτες από όλους.
--
Με θαλασσινούς χαιρετισμούς,
Exantas

Δεν υπάρχουν σχόλια: